شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دانلود سریال های خارجی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

سریال کره ای Entourage 2016

سریال کره ای Entourage 2016

نام ها: همراهان – دارودسته – دوستان – Entourage

محصول: 2012 کره جنوبی از شبکه tvN

ژانر: #کمدی | #درام

تاریخ پخش: 14آبان1395 – 4Nov2016

قسمت ها: 16

وضعیت: پایان یافته است

بازیگران:

Seo Kang Joon – Jo Jin Woong – Lee Kwang Soo


خلاصه داستان:

این سریال بازسازی یک سریال آمریکایی با همین نام می‌باشد و درباره یه بازیگر به نام “یونگ بین” و دو نفر از بهترین دوستانش، مدیر برنامه‌های اوم و مدیر یک کمپانی هست که همگی رابط این بازیگر در حل تبدیل به سوپر‌استار می‌باشند…

سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called God

سریال کره ای مردی به نام خدا A Man Called God

با بازی سونگ ایل گوک و هان چائه یونگ


نام فارسی : مردی به نام خدا

نام انگلیسی : A Man Called God

محصول: 2010 کره جنوبی از شبکه MBC

ژانر: #اکشن | #عاشقانه | #جنایی

تاریخ پخش: 15 اسفند 1388- 06Mar 2010

قسمت ها: 24

نمره 7.0 در MDL

مدت زمان: 60 دقیقه

وضعیت: پایان یافته است

بازیگران:

Song Il gook – Han Chae young – Kim Min jong – Han Go eun – Yoo In young


خلاصه داستان: چوی گانگ تا (Song Il gook) با خودش عهد می بندد که انتقام مرگ خانواده اش را بگیرد. او باور دارد که می تواند با استفاده از قدرتش و رهبری یک گروه زیرزمینی، کسانی که بهش صدمه زدند را مجازات کند. اما ، خب تمام این باورهاش ، وقتی که عاشق یه خبرنگار به اسم جین بو بائه (Han Chae young) می شود، از بین می روند.

سریال Failing in Love 2019

سریال Failing in Love 2019

نام ها: شکست عشقی

محصول: 2019 کره جنوبی از شبکه MBC

ژانر: #عاشقانه | #کمدی | #مدرسه_ای | #درام

تاریخ پخش: 11 آبان 1398 – Nov 2, 2019

قسمت ها: 5

روزهای پخش: شنبه ها

مدت زمان: 39 دقیقه

وضعیت: پایان یافته است

بازیگران:

Son Sang Yeon – Yang Hye Ji


خلاصه داستان: کانگ پا رانگ از اختلال اضطراب جدایی رنج میبرد و وقتی کسی دور و برش نباشد احساس راحتی نمیکند به همین دلیل میخواهد احساس خود را به لی شی ون اعتراف کند…


دانلود سریال Cinderella Man 2009

Cinderella Man 2009

نام فارسی: مرد سیندرلایی/ مرد بدلی

ژانرها: #عاشقانه

تعداد قسمت ها: 16

شبکه: MBC

کشور: کره جنوبی

مدت زمان: 1 ساعت 10 دقیقه

عنوان بومی: 신데렐라 맨

دیگر اسامی: 신데렐라맨 , Shinderella Maen

نویسندگان: Jo Yoon Young


خلاصه داستان: این سریال درباره یک مرد ثروتمند (لی جون هی) است که زندگییش رو با مرد دیگری که کاملا شبیهشه، عوض میکنه. او کاملا مثل آن مرد هست به جز یک مورد، و آن هم این است که مرد دوم (اوه دائه سان)، فقیر است. سئو یئو جین دختری است که در یک مدرسه مد در پاریس تحصیل میکنه، اما بعد از فوت پدرش زندگییش به کلی تغییر میکنه و به ناچار به کره بر میگرده.

پوست/فیلمی در ژانر وحشت، متقاضی جشنواره فجر

پوست/فیلمی در ژانر وحشت، متقاضی جشنواره فجر

تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شرکت کرده است، درباره این فیلم به ایسنا گفت: باید به فیلم‌هایی که فضای متفاوت و شخصی دارند و در عین حال می کوشند با جسارت به موضوعات غیرمتعارف بپردازند بها داده شود.

محمدرضا مصباح گفت: فیلم «پوست» که یک داستان عاشقانه را با الهام از افسانه‌های محلی در فضایی آمیخته با سحر و جادو تعریف می‌کند تلاش کرده تا عجایب نگاری داشته باشد. این فیلم بدون استفاده از اسامی و چهره‌های شناخته شده، جذابیت‌های زیادی برای مخاطبان دارد و پیشنهادهای جدیدی برای مسیر آتی سینمای ایران ارایه می‌دهد. من معتقدم فیلم «پوست» شروعی برای دوری از انحصار سینمای بدنه و ورود به فضای هنری است.

امیدوارم جشنواره فجر درگیر فضاسازی رسانه‌ای نشود؛ فضایی که برخی از رسانه‌ها ایجاد می‌کنند تا رقابت تنها بین چند فیلم مورد نظر آنها صورت بگیرد.

البته با ترکیبی که از هیات انتخاب دیده‌ایم این اتفاق دور از انتظار نیست.

منطقه پرواز ممنوع در مرز ایران و افغانستان

منطقه پرواز ممنوع در مرز ایران و افغانستان

«امیر داسارگر»، کارگردان فیلم منطقه پرواز ممنوع:

فیلم پرواز ممنوع مورد استقبال خوب نوجوانان قرار گرفت و شگفتی‌ساز شد.

برای فروش فیلم پیش بینی نداشتیم؛ هدف گذاری داشتیم. هدف‌گذاری ما هم ۱۰ میلیارد تومان بود که البته هدف‌گذاری بلندپروازانه ای بود. این فیلم تا کنون پنج میلیارد فروخته است.

کمدی نبودن و سلبریتی محور نبودن از نقاط قوت این فیلم است.

فیلم «منطقه پرواز ممنوع» با همت حوزه هنری و سینما سیار در منطقه مرزی «درح» اکران شد. درح از بخشهای مرزی خراسان جنوبی است.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حال آماده‌ شدن برای مسابقه طراحی پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی از جمله برخورد باید تیم جاسوسی از تاسیسات حساس کشور می‌شوند.

امید زندگانی: هنرمندی کاملاً بیکار هستم

امید زندگانی: هنرمندی کاملاً بیکار هستم

باید فکری به حال بازیگران پیشکسوت شود، بسیاری از بازیگران مشکل معیشت دارند، خود من در شرایط سختی زندگی می‌کنم، شغل من بازیگری است و وقتی کاری نباشد مجبورم هزینه‌هایم را کم کنم.در حال حاضر هیچ خبری نیست، چند وقت پیش درگیر دو تئاتر شدم اما در همان مرحله تمرین به دلیل عدم تامین سرمایه این آثار تعطیل شدند، هم‌اکنون کاملاً صریح می‌گویم که هنرمندی بیکار هستم.

گل گدوت فیلم اقتباسی رومانس اسرائیلی-فلسطینی را می‌سازد

گل گدوت فیلم اقتباسی رومانس اسرائیلی-فلسطینی را می‌سازد.گل‌ گدوت و همسرش جارون وارسانو برای ساخت فیلم اقتباسی براساس رمان جنجالی Borderlife با Keshet International همکاری می‌کنند.

بعد از شهاب حسینی و پارسا پیروزفر: حسام منظور در «مست عشق»

بعد از شهاب حسینی و پارسا پیروزفر: حسام منظور در «مست عشق»حسن فتحی کارگردان «مست عشق» حسام منظور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون را به عنوان یکی از بازیگران فیلم برگزید و منظور، به‌زودی جلوی دوربین خواهد رفت.همانگونه که پیشتر اعلام شد، مهران برومند، تهیه کننده فیلم است، فيلمنامه را فرهاد توحيدى و حسن فتحى نوشته اند و شهاب حسینی و پارسا پیروزفر از جمله بازیگران اصلی فیلم هستند.

پایان نگارش فیلمنامه فصل دوم «بانوی عمارت»

پایان نگارش فیلمنامه فصل دوم «بانوی عمارت» مجید مولایی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «بانوی عمارت»: نگارش فصل دوم این سریال به پایان رسیده و نسخه اولیه تحویل مدیران رسانه ملی داده شده است.فصل دوم «بانوی عمارت» دوران مشروطه و مدتی بعد از به توپ بستن مجلس را به تصویر می‌کشد. سعی کردیم علاوه بر شخصیت‌های فصل اول، کاراکتر‌ها و اتفاقات جدید وارد فضای داستان شود تا جذابیت این فصل مانند قبل باشد.

123